×

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i umożliwiają takie funkcje, jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Można dostosować wszystkie ustawienia ciasteczek przechodząc wypustki na lewym skrzydle.

Nazwa Cookie Zaakceptować
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych - - PKBR PRO ALL in 1 Te moduły pomagają witrynie osiągnąć zgodność z GDPR dzięki dodaniu funkcji zgodnych z prawem.

ZAPACHY NISZOWE DAMSKIE

Najczęściej kupowane

Producenci

Promocje

  • ESTEE LAUDER BLOCKBUSTER FALL 2021
    ESTEE LAUDER BLOCKBUSTER

    Najbardziej wyczekiwany zestaw w roku! Kultowy Blockbuster, który...

    482,09 zł -29% 679,00 zł

Dostawcy

Brak dostawców

Ostatnio oglądane

  • KAJAL JIHAN EDP

    Jihan - otwiera się wyjątkowym połączeniem szafranu i kwiatu...

Nowe produkty

KAJAL JIHAN EDP

Jihan - otwiera się wyjątkowym połączeniem szafranu i kwiatu jabłoni, które uwodzi zmysły. Uwodzicielskie podniecenie jest nasycone nutami serca goździków, magnolii i róży, które delikatnie uspokajają noszącego. Szczodrość zapachu jest głęboko odczuwalna - bogata i zawiesista. W bazie piękna wanilia, oud, piżmo i drzewo sandałowe z dodatkiem paczuli doskonale go dopełniają.

Kolekcja Warde

Zapach Niszowy

995,00 zł brutto

995,00 zł za 100ml

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

  • EDP 100 ml woda perfumowana

Więcej informacji

Jihan to… poświęcenie. Jihan, arabska nazwa nadana pięknemu kwiatowi krokusa, symbolizuje radość, radość, młodość i radość. Kwiat pojawia się przy pierwszych dniach wiosny. Kwiat Jihan można znaleźć w kolorze białym, fioletowym i żółtym. Fioletowy Jihan jest najbardziej ceniony i odzwierciedla dumę, godność i sukces.

Ale to ofiarny aspekt Jihan urzeka ludzi od wieków: rezygnacja z czegoś pięknego i cenionego dla czegoś innego. Kwiat Jihan składa się w ofierze, aby otrzymać używany w kuchni na całym świecie: szafran, jedną z najdroższych przypraw świata.

„Kiedy tworzyliśmy nasz charakterystyczny zapach Jihan - pracując z perfumiarzem Drom, Valerie Garnuch-Mentzel - wróciłem do moich dziecięcych lat, podziwiając umiejętności gotowania mojej mamy w kuchni. Szczególnie pamiętam szafkę, w której znajdowały się mały, święty słoik szafranu… Zawsze czułem się tak, jakby słoik zawierał odrobinę magii - ładny, mały garnek, w którym znajdowały się wspaniałe czerwone nitki. Patrzyłem z podziwem, jak moja matka napełnia aromatyczną wodę różaną szafranem, a ja siedziałbym zdumiony, gdy szafran stał się mokry, a woda nabrała dynamicznego czerwonawo-żółtego odcienia ”. Moe Khalaf (założyciel i dyrektor kreatywny Kajal).

Taki jest zapach Jihan - otwiera się wyjątkowym połączeniem szafranu i kwiatu jabłoni, które uwodzi zmysły. Ale podobnie jak w przypadku kwiatu Jihan, bogactwo jest poświęcane dla czegoś większego. Uwodzicielskie podniecenie jest nasycone nutami serca goździków, magnolii i róży, które delikatnie uspokajają noszącego. Szczodrość zapachu jest głęboko odczuwalna - bogata i zawiesista. W bazie piękna wanilia, oud, piżmo i drzewo sandałowe z dodatkiem paczuli doskonale go dopełniają.

 

Kolekcja  The Wardé Collection to zapachy inspirowane światem kwiatów Jihan, Joorie, Wardé i Yasmina reprezentują kolekcję o naturze kwiatowej. Wszystkie historie, inspiracje i zapachy oddają hołd temu wyjątkowemu światu i pięknu, które rośliny wnoszą w nasze codzienne życie

Nuty głowy

t.55.jpg
Szafran
t.285.jpg
Kwiat jabłoni

Nuty serca

t.105.jpg
Róża
t.61.jpg
Goździk (przyprawa)
t.147.jpg
Magnolia

Nuty bazy

t.34.jpg
Paczula
t.114.jpg
Agar (oud)
t.33.jpg
Drzewo sandałowe
t.4.jpg
Piżmo
t.74.jpg
Wanilia

Kajal Perfumes Paris to dom perfumeryjny, który powstał z miłości do luksusowych perfum i zapachów. Firma jest zarejestrowana w Paryżu we Francji, a biura marketingu i rozwoju produktów znajdują się w Toronto w Kanadzie. Biura sprzedaży i logistyki znajdują się w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Inspiracja marki pochodzi ze świata piękna: kajal czyli kohl w kulturze indyjskiej - naturalny produkt, który chroni i upiększa oczy. Kajal czerpie również inspirację z arabskiego słowa khajal - skromności, pokory i życzliwości w kontaktach z ludźmi, którzy nas otaczają.

Produkty powiązane