×

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i umożliwiają takie funkcje, jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Można dostosować wszystkie ustawienia ciasteczek przechodząc wypustki na lewym skrzydle.

Nazwa Cookie Zaakceptować
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych - - PKBR PRO ALL in 1 Te moduły pomagają witrynie osiągnąć zgodność z GDPR dzięki dodaniu funkcji zgodnych z prawem.

Kategorie

Najczęściej kupowane

Producenci

Promocje

  • ESTEE LAUDER BLOCKBUSTER FALL 2021
    ESTEE LAUDER BLOCKBUSTER

    Najbardziej wyczekiwany zestaw w roku! Kultowy Blockbuster, który...

    482,09 zł -29% 679,00 zł

Dostawcy

Brak dostawców

Nowe produkty

Lista produktów producenta: THE HOUSE OF OUD

The House of Oud to gloryfikacja twórczej swobody i artystycznych wartości. Wyjątkowe kompozycje zostały zamknięte w ręcznie malowanych flakonach i w myśl idei kreatywności, postawione na głowie...

 

"Sekret radości w pracy zawarty jest w jednym słowie: doskonałość. Wiedzieć, jak zrobić coś dobrze, to cieszyć się tym." - Pearl S. Buck

Marka


The House od Oud to nie tylko nazwa marki, ale również historia przyjaźni włoskiego mistrza perfum oraz producenta oudu z Dżakarty. Historia dwojga ludzi, których łączy pasja do sztuki, perfumy, podróże, a także poczucie piękna i zamiłowanie do nauki. Ich wspólne badania nad estetyką, kulturą i światem perfum stały się zaowocowały połączeniem najlepszej jakości składników i nowatorskich, zaskakujących akordów.


 


Za The House of Oud stoją więc Mohammed Abu Nashi, Saudyjczyk, łowca oudów, artysta tworzący w złocie i drewnie oraz Andrea Casotti, perfumiarz, artysta, a jednocześnie inżynier jądrowy, dyrektor generalny włoskiej firmy CFF Creative Flavours & Fragrances.


Nazwa

The House of Oud powstał, aby w jednym "domu" łączyć pomysły i inspiracje z całego świata. Ten "dom" jest dość niezwykły: nie ma ścian ani granic, jest więc otwarty na spotkania, odwiedziny i wizyty, umeblowany wiedzą i doświadczeniem i ozdobiony historyczną sztuką perfumeryjną.

To nie przypadek, że oprócz tytularnego składnika, słowo OUD stanowi również akronim zawierający w sobie myśl przewodnią założycieli: Our Unique Devotion ("nasze unikalne oddanie").

The House of Oud tworzy niepowtarzalne produkty, które sięgają do serc i rozświetlają osoby, które je noszą.


 


Oud w THoO



W zapachowych kreacjach The House of Oud, oud nie jest kluczową, dominującą nutą, wokół której dodano pozostałe składniki. Jest elementem, który spaja kompozycję, nadając jej charakteru i głębi. Taka odmienna perspektywa wynika z innowacyjności marki, chęci wyprzedzenia mody i poszukiwania własnego stylu.


 


Oud w perfumiarstwie

Oud jest uważany za jeden z najważniejszych składników w historii perfumiarstwa, składnik pożądany i poszukiwany ze względu na wielowymiarowy, głęboki i przenikliwy aromat.

Oud pozyskiwany jest z żywicy drzew aloesowych rodzaju Aquliaria rosnących na obszarze Azji Południowo-Wschodniej. Drzewa wytwarzają ją w ramach reakcji układu odpornościowego, by chronić korę i drewno przed pleśnią. Żywica impregnuje drewno, wydzielając głęboki, bogaty, charakterystyczny zapach, zależny od miejsca, w którym drzewo rośnie oraz czasu, w którym dojrzewa. Naturalna metamorfoza prowadząca do powstania najcenniejszych pod względem zapachowym drzew, czyli źródeł oudu, może zatem zająć nawet kilkadziesiąt lat.


 


Formy oudu

Oud znany jest w co najmniej trzech formach: olejku, kawałków drewna i proszku. Podczas gdy olejek jest teraz popularny również na Zachodzie, surowe kawałki drewna oraz bakhoor - mieszanka kadzidlana złożona z kawałeczków agaru oraz żywic - pozostają charakterystyczne dla Bliskiego Wschodu. Kawałki drewna są spalane w tradycyjnych, ręcznie wykonanych tygielkach i służą do perfumowania najbogatszych domów, jak również ubrań i włosów. Bakhoor palony jest w kadzielnicach, głównie podczas wyjątkowych i uroczystych okazji, takich jak np. ślub.

Te trzy skarby mają również różne pochodzenie: bakhoor pozyskiwany jest z najbardziej zewnętrznej części drzewa, olejek z obszaru bezpośrednio pod powierzchnią kory, a kawałki drewna z głębi pnia.


 


Ekstrakcja oudu

Otrzymanie wysokiej jakości olejku oudowego to delikatny, żmudny i trudny proces.

Pierwszy etap to zidentyfikowanie drzewa, odpowiedniego do ekstrakcji. Dzięki doświadczeniu i wiedzy ekspertów, wybierane są najlepsze rośliny, co gwarantuje zbiory najlepszej jakości oudu. Następnie drzewo zostaje ścięte i podzielone na części składowe: technika stosowana do oddzielania cennych części drzewa od pozostałego drewna również wymaga doświadczenia i wprawy, aby uniknąć zmarnowania nawet drobnych okruszków żywicy.

Najdelikatniejszą operacją jest dłutowanie: drogocenne drewno z żywicą jest wycinane z pnia drzewa z najwyższą precyzją. Drewno z zewnętrznej części pnia jest przetwarzane (bakhoor) i wielokrotnie destylowane, czego efektem jest olejek. Drewno z serca pnia, wysycone agarem, służy do produkcji kawałków/wiórków do spalania.


 


Mapa oudu

Sława oudu podsyca niesłabnące zapotrzebowanie na ten surowiec, który pod względem wartości i ekskluzywności porównywany do płynnego złota... The House of Oud stale poszukuje nowych gatunków najwyższej jakości oudu, wyznaczając nowe trasy i odkrywając nowe miejsca.



  • Indie
    Najstarsza odmiana drzew dających oud rośnie w dziewiczym, północno-wschodnim rejonie Indii. Ziemia stanu Assam jest szczególnie żyzna, dzięki czemu tereny te mogą się poszczycić wysokiej jakości oudem, poszukiwanym ze względu na intensywny, "dziki" zapach.


  • Birma
    Mjanma (Birma) na granicy z Laosem i Tajlandią to jeden z niedawno odkrytych regionów, w których rosną drzewa aloesowe. Pozyskiwany tam oud określany jest jako "współczesny" i charakteryzuje się najsłodszym i najszlachetniejszym aromatem.


  • Indonezja
    Indonezja może się pochwalić trzema gatunkami oudu: z Borneo - o miękkich, drzewnych nutach, z Celebesu - o słodkim i łagodnym aromacie oraz z Papui - o suchym, drzewnym charakterze.


 


Kolekcja THoO

The House of Oud stworzył dwie kolekcje, zainspirowane podróżami do niezwykłych miejsc oraz snami, marzeniami i emocjami. Te kolekcje to dwie odmienne narracje, które zabierają nas w podróż do odległych krain: na Bliski Wschód i do Azji Południowo-Wschodniej.


 


Flakony

Wszystkie flakony The House of Oud są malowane ręcznie z wykorzystaniem różnych technik, dzięki czemu każdy flakon jest unikatowy i niepowtarzalny. Kolekcja Klem Garden wykorzystuje proces zanurzania flakonów w mieszaninie pigmentów i solwentów, z kolei w kolekcji Desert Day zastosowano "spękanie", czyli łączenie farby z powietrzem, które sprawia, że podczas wysychania farba pęka tworząc charakterystyczne, niepowtarzalne wzory.

Zapachy The House of Oud są również natychmiast rozpoznawalne ze względu na projekt flakonu. Jego kształt nawiązuje do kształtu dłoni, a korek nakładany jest "od dołu" flakonu. Przeprowadzono specjalne testy próżniowe, aby zagwarantować szczelność flakonów, a zastosowane pompki zapewniają wykorzystanie perfum do ostatniej kropli.

Więcej

Widok:

Pokazuje 1 - 7 z 7 elementów
  • Złakniony. Zabawny. Urzekający. Jednym słowem: POP! Soczyste nuty białej brzoskwini i egzotycznego kokosa przywodzą na myśl smak i zapach owocowych cukierków. Słodycz otula ciepłym aromatem, apetyczne nuty przynoszą chwile nostalgicznego szczęścia… Bonbon Pop zachwyca i trzyma w słodkim, intrygującym uścisku… ZAPACHY NISZOWE.

    995,00 zł
  • Breath of the Infinite to uderzane wiatrem piwonie i frezja, które zdają się oddychać. Elegancka i okazała propozycja wzbogacona cennymi nutami irańskiego Oudu. Stopniowo zapach staje się delikatny jak skórka brzoskwini ZAPACHY NISZOWE

    995,00 zł
  • W Just Before porywająca serce i nieobliczalnie głęboka baza ze słodyczą wanilii i namiętnością sandałowca przypomina, że prawdziwa przyjemność oczekiwania skrywa się w samym oczekiwaniu. woda perfumowana ZAPACHY NISZOWE

    995,00 zł
  • Inspiracją dla Keep Glazed, piątego już zapachu kolekcji THoO, jest cukiernia, w której wszystkie zmysły łączą się w przepyszną i niezapomnianą podróż, a dzieło wieńczą owocowe nuty piżmowe i drogocenne drzewa. Możemy doświadczyć słodkiej degustacji dla nosa i podniebienia. woda perfumowana ZAPACHY NISZOWE

    995,00 zł
  • Neverending jest zachwycającą mieszanką składników, wypełnioną głosami i melodiami i prawdziwą poezją dla wszystkich zmysłów. Nowy, urzekający i magnetyczny zapach z linii THoO to wspaniała olfaktoryczna kreacja, która zabiera daleko, w inny wymiar. woda perfumowana ZAPACHY NISZOWE

    995,00 zł
  • Ruby Red, trzeci zapach z kolekcji Royal Stones, nawiązuje do wielu odcieni czerwieni w biżuterii królowej Elżbiety II i powstał, aby uczcić trwający 70 lat związek Jej Królewskiej Mości i Księcia Edynburga. woda perfumowana ZAPACHY NISZOWE

    1 145,00 zł
  • The Time jest zaproszeniem do introspekcji. Preludium stanowi bergamotka w połączeniu z rumiankiem i łagodnym piołunem, którego ciepłe, drzewne nuty otulają i uspokajają. Niebieska herbata, irys i werbena pulsują w sercu zapachu, nieporuszone upływającym czasem, rozciągając się w nieskończoność i otulając nas z troską i szacunkiem... woda perfumowana...

    995,00 zł
Pokazuje 1 - 7 z 7 elementów